Rytme Kvinder er et hold for kvinder, der elsker bevægelse, musik og fællesskab. På Rytme Kvinder arbejder vi med rytmisk gymnastik, hvor vi kombinerer styrke, smidighed, koordination og udtryk gennem serier og bevægelser til musik. Træningen byder på både sved på panden, udfordringer og masser af godt humør. Der er ingen krav om niveau, blot at lysten er der.
Holdet er ikke et opvisningshold. Fokus er på træningsglæde og rytmisk bevægelse.
Holdet træner hver onsdag i Multisalen på Hjertet.
Sæsonen løber fra opstart i uge 36 2026 - uge 13 2027.