— Er du klar til en time fyldt med leg, bevægelse og nærvær sammen med dit barn? Til forældre/barn gymnastik er der altid fart på, smil på læben og plads til både store og små oplevelser.
Vi starter timen med hyggelige sanglege og sjove bevægelser, hvor vi får varmet kroppen godt op sammen. Herefter bygger vi fantasifulde og udfordrende redskabsbaner, som skaber en sjov og tryg ramme for fri leg, motorisk udvikling og masser af bevægelsesglæde.
Gennem leg og gymnastik styrker vi barnets motorik, balance og kropsforståelse – alt sammen i samspil med mor, far eller en anden voksen. Timen afsluttes med lidt ro og afslapning, inden vi synger på gensyn.
Vi glæder os til en time fyldt med sjov, leg og gode oplevelser sammen! —
Holdet er for børn i alderen 2-3 år
Træningen foregår i gymnastiksalen på Nordre skole.
Sæsonen løber fra opstart i uge 36 2026 - uge 13 2027.
Der er lokal forårsopvisning 3. april 2027.
Husk det er barnets navn der skal skrives ved tilmelding.
OBS: Vi søger fortsat en med-instruktør til Kirsti. Derfor er holdet betinget af at dette lykkedes. Er det dig eller en du kender, så ræk ud!